مجتمع كريزى مان > >
هتكتب ايه على جدران الزمن؟؟؟
الإهداءات
Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك     العجمى11 من اسكندرية : ياهلا باشا فين كلمة المرور    

هتكتب ايه على جدران الزمن؟؟؟

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين159الاعجاب

33 هتكتب ايه على جدران الزمن؟؟؟
  • السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم لتتخيلو معى وشاركونى هذه الجمل من الاحاسيس تخيل نفسك وانت تسير فى الطريق وفجأه التقيت *****بجدار الزمن***** وانت بيدك الطباشير او ربما قلم خط عريض واحببت ان تبدع وتخلد لك ذكرى فى هذا الجدار فماذا ستكتب؟؟؟؟؟ !!!! دع لقلمك الابحار فى عالمك؛؛ واجعله طيرا يتجول فى بساتين احساسك ان كانت كلمه او كلمات اتمنى ان اراها معنا فى هذا الاحساس الجدار ينتظركم فماذا سوف تكتبون عليه !!!!! وانا سوف اشارك انا سوف اكتب عليه الى متى ايها الجدار تبعدنى أشتدت الامى واحزانى 00لكن كيف تشعر بى وانت من صخر الامى واوجاعى لم يشعر بها بشر ابتعد ايها الجدار عنى ربما خلفك ارى كل احلامى مع ارق تحياتى اختكم ساسو

*احبك ربى* معجب بهذا.
هكتب كفايه ضعف

تسلم ايدك ساسو

هيمــــــــا

Mr.ExCluSiVe معجب بهذا.

ɱɽ ɧɨɱȧ

هيمـــــــــــا

••

╗────═╩═────╔
ا ~كابتن هيماآأآ~ ا

ا ~ K A P T I N ~ ا
╝────═╦═────╚
••
اولا انا بهنيكي علي موضعك اوي
ثانيااا انا شايف اننا اللي بنعمل كدة
بس كلمتي
دموع البنات خداع ضحكتهم ضياع

*لينا* معجب بهذا.
هكتب
كل اعضاء كريزى مان وحشونى قوى

*لينا* معجب بهذا.

المنصــــورة
أنهار وأشجار أمن وهدوء , بلدة طيبة ورب غفور . . (د/ عائض القرنى)

هكتب
لا اله الا الله محمد رسول الله

تسلم ايدك

halaalsam و *لينا* معجبون بهذا.

سبحان الله وبحمده ، عدد خلقه ، ورضا نفسه ،
وزنة عرشه ، ومداد كلماته

إلإاشيإءءَ إلجميّلہ ُ إنٺظرهـإا فقِط منُ : - . . . ( أللہّ ) ُ

الاول موضوع جميل اوى ساسو

انا هاكتب عليه ... لا اله الا الله محمد رسول الله

مشكوره على الموضوع

تقبلى مرورى

*لينا* معجب بهذا.
شكرا ليكم على قرايتكم للموضوع يارب يكون عجبكم وبارك الله فيكم كلكم

*لينا* معجب بهذا.
موضوع رائع جدا انا هاكتب عليه لااله لا الله محمد رسول الله

" نقط المطر تحفر صخر مش بالعنف بالتكرار "
ارحموا من فى الارض ... يرحمكم من فى السماء

شكرا ساسو على التوبيك

أنا رَجلاً لا اهتم في إيقاع الوقت وأسماء السنوات أنا رَجلاً ابقى رَجلً .. في كل الأوقات
~ انا مُش فَارس ولا فَتى احلام ~

~ انا زَحمة و رَبكه و شُغل جنان نُص بيضحَك و التانى زَعلان ~

~ انا شيخ فَلتان .. طَيب ، شرير و جَرئ و جَبان ~

~ أوقات مُشرق و أوقات بَهتان و سَاعات سلم و سَاعات تعبان ~

~ مُفتَرى جداً و كَمان غَلبان ، شَبابيك و ببان ، توهة عنوان ~
>>>انا من الآخرعَفريت لآبس بَدلةإنسان<<<
::هاعيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش حيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى::
للذكري خلود والخلود وجود والوجود حياه والحياه امل واملي في الحياه الا تنسوني

ناااااااااااااااااايس توبيك يا ندي

*لينا* معجب بهذا.
Moaied ELhendawy | Photography

آڸټـميزعنوآنے ,, وإلآبدآع هــﯜآيتے