الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك    

BoNNe AnniVerSaire

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي BoNNe AnniVerSaire
Happy new year ya hassan

we 3o2bal 27 sana BoNNe AnniVerSaire

إنهـــآرٍدهـ 10/3 ع ــيد ميــلأد زٍآ لـوٍفـرٍ مـــآن

ع ـــآوٍزٍيـن كلـــوٍ يقــوٍلـــوٍ كــل سنـــه وٍإنــت طيــب بقــى

BoNNe AnniVerSaire

BoNNe AnniVerSaire

BoNNe AnniVerSaire

BoNNe AnniVerSaire

BoNNe AnniVerSaire

BoNNe AnniVerSaire

كـرٍيسـتيــآنـوٍ إلمتـــدلـــع وٍإ!لــلــى مــش ع ــآ!ج ــبــــــ9 يـــوٍلـــــــــــــــــــــــــــع
التعديل الأخير تم بواسطة Rebel Ronaldo ; 03-10-2010 الساعة 07:12 PM
Happy New Year

مبروك يا حسن

عبقال السنه اللى فاتت

Welcome To The Hell

!! THE END !!
كل سنه وانت طيب يا ابو على

وعقبال مليون سنه

الحلم اللي انت حلمته بقالي سنين عايشاه
كان نفسك قلبي يروحلك واهو وياك شايفاه
مش قادره اتكلم عنك قلبي ضعيف عارفاه
انا ليه خليتني احبك ظلمني هواك وياك

كل سنة وانت طيب يارب

Happy BirThday Hassan

I Hope 2 u Live Happy Life & Acheive Your Goals This Year

ThanKs Ronaldo

أنا رَجلاً لا اهتم في إيقاع الوقت وأسماء السنوات أنا رَجلاً ابقى رَجلً .. في كل الأوقات
~ انا مُش فَارس ولا فَتى احلام ~

~ انا زَحمة و رَبكه و شُغل جنان نُص بيضحَك و التانى زَعلان ~

~ انا شيخ فَلتان .. طَيب ، شرير و جَرئ و جَبان ~

~ أوقات مُشرق و أوقات بَهتان و سَاعات سلم و سَاعات تعبان ~

~ مُفتَرى جداً و كَمان غَلبان ، شَبابيك و ببان ، توهة عنوان ~
>>>انا من الآخرعَفريت لآبس بَدلةإنسان<<<
::هاعيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش حيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى::
Happy new year ya hassan

we 3o2bal 27 sana

إنهـــآرٍدهـ 10/3 ع ــيد ميــلأد زٍآ لـوٍفـرٍ مـــآن

ع ـــآوٍزٍيـن كلـــوٍ يقــوٍلـــوٍ كــل سنـــه وٍإنــت طيــب بقــى

مـش عـآرف اقـولـك ايـه يا احمـد والله اخجلتـنـى

يا جمـآعـه ريبيـل دهـ ابـن عمتـى واخويـه وحبيـب وكـل حـآجـه

كفـآيـه عليـك كدهـ انـت هتصـآحبنـى

/█\ ẁẽĺςoMĘ ŢǾ mŷ ώoѓļĎ

.Π.

.Π.

•.♥.•° عفـــوآً.. ليــس
بالضرورة أن انساهم .. ما دمت لا أمتلك قدرة نسيــانهم.. لكنني بالتأكيد أمتلك قدرة المحاولة على نسيانهم.. إذآً.. "ســوف أحاول". . °•.♥.•°
Happy New Year

مبروك يا حسن

عبقال السنه اللى فاتت

مبـروك ايـه يـآ رآمـى

هـو انا كسبـت الكـآس

عمتــآ تسـلم يا صـآحبـى يا ابن منطقتـى يا غـآلـى

/█\ ẁẽĺςoMĘ ŢǾ mŷ ώoѓļĎ

.Π.

.Π.

•.♥.•° عفـــوآً.. ليــس
بالضرورة أن انساهم .. ما دمت لا أمتلك قدرة نسيــانهم.. لكنني بالتأكيد أمتلك قدرة المحاولة على نسيانهم.. إذآً.. "ســوف أحاول". . °•.♥.•°
كل سنه وانت طيب يا ابو على

وعقبال مليون سنه

تســـلـم يا كـونـه يا جميـل

يالـى انـت ورآمـى صبـرى وآحـد

ويـآريـت اسمـغ منـك اغنيـه الحـب الاولانـى

/█\ ẁẽĺςoMĘ ŢǾ mŷ ώoѓļĎ

.Π.

.Π.

•.♥.•° عفـــوآً.. ليــس

وانـت طيـب يـآعـآبـر يـآربـ

تســلم عـ زوقـك يـآجميـل

/█\ ẁẽĺςoMĘ ŢǾ mŷ ώoѓļĎ

.Π.

.Π.

•.♥.•° عفـــوآً.. ليــس
Happy BirThday Hassan

I Hope 2 u Live Happy Life & Acheive Your Goals This Year

ThanKs Ronaldo

انـشـآء اللـه يـآ كيكـو

بجـد يا كيـكو انـت من احسـن النـآس الى عـرفتهـآ هنـآ

تسـلـم يا جميـل لزوقـك

/█\ ẁẽĺςoMĘ ŢǾ mŷ ώoѓļĎ

.Π.

.Π.

•.♥.•° عفـــوآً.. ليــس