مجتمع كريزى مان > >
خلاص انا هنتحر انا خلاص زهقت من الدنيا دى كلها
الإهداءات
Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك     العجمى11 من اسكندرية : ياهلا باشا فين كلمة المرور    

خلاص انا هنتحر انا خلاص زهقت من الدنيا دى كلها

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

In Love خلاص انا هنتحر انا خلاص زهقت من الدنيا دى كلها
قفزت من الطابق العاشر

حياتي كلها مشاكل ليس لها حلول والإنتحار هو الحل الوحيد

سأقفز
وبالفعل قفزتقفزت من الطابق العاشر

حياتي كلها مشاكل ليس لها حلول والإنتحار هو الحل الوحيد

سأقفز
وبالفعل قفزت

خلاص انا هنتحر انا خلاص زهقت الدنيا كلها

انه الطابق التاسع انه الزوج والزوجة السعيدان المعروفان في المبنى.....

( انهم يتشاجرون)
لم يكونا سعيدين أبداً

انه الطابق الثامن
أليس هذا الشاب الضحوك المعروف في المبنى...؟!
انه يبكي بشدة ..
أنه يبكي

انه الطابق السابع
أليست هذه المرأة الأكثر نشاطاً في المبنى
ماذا تفعل
ما هذا الوجه الشاحب
وما كل هذه الأدوية
أنها تأخذ أدويتها...
تبدو مريضة جداً

انه الطابق السادس..
أليس هذا جارنا المهندس لقد تخرج منذ خمس سنوات
مازال يشترى سبع صحف يوميا ليبحث عن عمل !!

أنه الطابق الخامس
أنه جارنا العجوز
انه ينتظر أحد يزوره ويسأل عن أحوال انه ينتظر أولاده وبناته المتزوجون
ولكن بابه لم يدق يوماً !!
يبدو حزينا

انه الطابق الرابع
أليست هذه جارتنا الأنيقة الجميلة المبتسمة..!

انها تنظر إلى صورة زوجها الراحل منذ ثلاث سنين وتبكيه

قبل أن أقفز من المبنى اعتقدت بأنني الشخص الأكثر حزناً وبؤساً

الأن أدركت أن كل شخص لديه مشاكله وأحزانه الخاصة

وبعدما شاهدت كل هذا وجدت أنني في الحقيقة حزني وبؤسي لم يكن سيئاً على الإطلاق

الناس الذين رأيتهم وانا أقفز انهم ينظرون إلي الأن

لو كل منا فكر ان لغيره مصيبة أعظم من مصيبته
لكان سعيدا
فإحمد ربك

ذات مرة وقع طائر فى حب ورده بيضاء وظل يصارحها بحبه الشديد رفضت الورده هذا الطائر
وقالت له عندمايصبح لونى احمر سوف احبك وفى يوم ذهب الطائر الى الورده وقطع جناحيه وغرق دمه الورده البيضاء واصبح لونها احمر فادركت كم احبها الطائر ولكن الطائر قد مات لذلك عليك احترام مشاعرالشخص الذى يحبك قبل ان يموت وانه سيظل يحبك مهما ظلمته
توبيك فظيعععععععععع يا قمر تسلم الايادى موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

انا ليا مين غيرك حبيب عمرى بحبااااااااااك
الله يخربيتك يا بت يا نورا وقعت قلبي وربنا

انا قولت انك خلاص هتريحينا وتنتحري ولا ايه

هههههههههههههه

لا بجد والله ايه العنوان دا

تسلم ايدك يا نونا

MoHaMeD

MaDa

M
aDa
ميرسيي ليكي كتير يا جميلة موضوع جميل

ما أجمل قبري ان كان من صنع يداك وما أجمل لحظات الموت إن مت بعد رؤياك وأن مت هل تبكي علي عيناك وما كان الموت الا فداك وأن سقطت قطرات من الماء على قبري أتمنى ان تكون من دموع عيناك
الحمد لله ع كل حال. توبيك جمييييييييييييييييييييييييييييييييل زى صحبته اكيد

توبيك فظيعععععععععع يا قمر تسلم الايادى موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .
ميرسى ليكى ياقمر
نورتينى والله تسلميلى ع مرورك وردك

ذات مرة وقع طائر فى حب ورده بيضاء وظل يصارحها بحبه الشديد رفضت الورده هذا الطائر
وقالت له عندمايصبح لونى احمر سوف احبك وفى يوم ذهب الطائر الى الورده وقطع جناحيه وغرق دمه الورده البيضاء واصبح لونها احمر فادركت كم احبها الطائر ولكن الطائر قد مات لذلك عليك احترام مشاعرالشخص الذى يحبك قبل ان يموت وانه سيظل يحبك مهما ظلمته
الله يخربيتك يا بت يا نورا وقعت قلبي وربنا

انا قولت انك خلاص هتريحينا وتنتحري ولا ايه

هههههههههههههه

لا بجد والله ايه العنوان دا

تسلم ايدك يا نونا

mohamed
تسلم ياواد يامحمد بس حرام عليك هتخرب بيتى ليه مقبوله منك مانا عارفاك
بس فعلا والله يعنى اصل التوبيك ده عنده حق كل واحد عنده مشكله يفتكر انه لوحده اللى عنده مشاكل وخلاص بقى تكون دى اصعب مشكله فى الكون وهى اصلا تكون بسيطه ومش محتاجه كل التفكير والزعل ده لان فعلا اللى يشوف بلاوى الناس تهون عليه بلوته
زى ما ربنا بلانى بيك كده هههههههههههههه
نورت يامادا والله ابقى تعالى كتير

ميرسيي ليكي كتير يا جميلة موضوع جميل
ميرسى ليكى ياقمر انتى اجمل
تسلميلى ع مرورك نورتينى

Eh S(21)
الله موضوع جميل اوي اوي يا حبيبتي

وفعلا لازم نحمد ربنا على كل حاجه

تسلم ايدك

هعيش ع القد .. راضيه ومش زعلانه
مادام مع بعض .. هكون اسعد انسانه .. ف الدنيا اتخلقت
ف عز البرد انت اللى بتحمينى .. ف وقت الجد كان لازم تلاقينى
وانا هديلك عينى .. وده انسب وقت
وشوف انا واقفه جنبك مش همل .. ليك برد جزء ع الاقل
ياه ده انا بردو قلب وروح ودم .. وياما عنى شلت هم ..
وعايشه بيك

الحمد لله ع كل حال. توبيك جمييييييييييييييييييييييييييييييييل زى صحبته اكيد
تسلميلى ياقمر انتى اجمل
ميرسى ع مرورك ويارب نكون كلنا فى احسن حال ع طول