الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك    

طريقه سهله لعمل الغمازات☺

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي طريقه سهله لعمل الغمازات☺
السلام عليكم يا بنانيت يارب تكونو بخير طبعا أي بنوته مننا نفسها ف غمازات دا اللي معندهاش بقا😊 بس في بعض البنات بيخضعو لعمليات تجميل علشان يعملوها وكتيير مكلفه انا بقا جبتلكو حاجه سهله هي اه مش هتدوم بس ع الأقل هتقدرى تعمليها ف اي وقت، الحاجات موجوده بالبيت ومتستغربيش جربي وشوفي النتيجه، الحاجات اللي هنحتاجها بقا هي فرشاه مكياج او قلم رصاص مزود بممحاه لاستخدام الجزء الحاد منها وقلم جاف ومرايه واكيد خدودك☺اتبعي الخطوات دي بقا:
.ابتسمى ابتسامه عريضة وابرزى اسنانك
.بأستخدام القلم الجاف حددي المنطقه اللي تحبي تكون فيها غماره
.بأستخدام فرشاه المكياج او قلم الرصاص اضغطى ع المكان اللي حددتيه بس يكون وقت الضغط ع الناحيتين يكون متساوي لمده تتراوح بين ثلاث ل خمس دقائق ع حسب قدرتك ع التحمل
.عند ظهور الاحمرار نرفع الضغط عن المنطقه وتكرري الطريقه دي كل يوم لمده أسبوع ولازم احرصي ع انك تقتلي الجلد لبقاءها ظاهره،مع العلم ان الغمازه دي تبقي علي الوجه لمدة تتراوح بين أسبوعين او شهر ع حسب طبيعه الجلد بتاعك ،أما لغمازات دائمة هتحتاجي تكرري الطريقه دي كل يوم لمدة تتراوح بين شهر الي شهرين
*بس كنت عاوزة اضيف معلومه صغيره وهي سبب ظهور الغمازات عند بعض البنات والرجال كمان هي المعروف انها صفه نادره يتوارثها الأبناء من الاباء وسبب ظهورها هو قصور في عضلات الوجه لذلك تظهر عند الأطفال الرضع بشكل كبيير وتختفي عندما يكبرون لتمدد عضلاته
اتمني أن النتائج تكون ايجابيه معاكو 😊

التعديل الأخير تم بواسطة *gogo* ; 06-07-2017 الساعة 02:56 PM
افتراضي رد: طريقه سهله لعمل الغمازات☺
حلووووه نجرب عاشت الايادي

هههههههههههههه موضوع جميل جدا رح جربو شكرا يالغلا

موضوع مميز جدا ،، انا عندي غمازات طبيعي والله ههههههه تقبلى مروري

لا احد ياخذ اكثر من نصيبه !!

By Ehab Losha
شكرا لك حبيبتي 👍💐💐💐

تسلمي حبيبتي❤❤

لا يهمنى # ماذا يقال عني^_^
# كاذبه ... # فاشله ... # ساذجه ... # متكبره ...
# عديمه الاحساس … # انانيه ... # عنيده o:
هل هناك المزيد؟!؟!؟! ☺
عذرا.............
ليس تكبرا لاننى لا اهتم لكلامهم#السخيف
بل ,,,,, لان # ثقتى بنفسي تغنيني بأن اتعارك مع
صغار العقول,,,,
فأنا انثى تدرك جيدا من تكون..

هههههههههههههه موضوع جميل جدا رح جربو شكرا يالغلا
يارب يفيدك حبيبتي

هل هناك المزيد؟!؟!؟! ☺
عذرا.............
صغار العقول,,,,

موضوع مميز جدا ،، انا عندي غمازات طبيعي والله ههههههه تقبلى مروري
هههه الله يسهلك نورتي

هل هناك المزيد؟!؟!؟! ☺
عذرا.............
صغار العقول,,,,

العفو حبيبتي نورتي❤

هل هناك المزيد؟!؟!؟! ☺
عذرا.............
صغار العقول,,,,