الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك    

تفسير حلم ركوب سيارة مع والدى المتوفى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين1الاعجاب
  • 1 Post By funweb

43 تفسير حلم ركوب سيارة مع والدى المتوفى
[b] قبل الحلم كان بابا واحشنى اوى ، حلمت انى راكبة سيارة ملاكى مش متذكرة لونها مع والدى المتوفى وكان اصغر فى السن كتير ووجهه ابيض وجميل وكنت حضناه وهو بردو وبتكلم معاه وانا حاطة ايدى فى ايده وبيكلمنى ويضحكلى ، وكنت بشاور له على عمارة ساكنة فيها صاحبتى اسمها أسماء هى متجوزة وحامل حاليا وواحدة تانية ساكنة فيها، وكان السواق شاب وقاعد جنبه واحد تانى معرفهومش ، بقول للشاب اللى بيسوق وقفت ليه ، قالى عشان انتى بتشاورى على العمارة عشان الزحمة وقفت على جنب قولتله طب يلا نمشى راح مشى بينا والطريق كان حلو ومتيسر

1- الاسم/ إسراء
2- العمر/24

3- العمل/ لا اعمل - وببحث عن وظيفة - ويوجد لخبطة فى الحالة المادية

4- الحالة الاجتماعية/ انسة

5- الحالة الصحية/جيدة الحمد لله

6- بلد الاقامة /مصر

7-هلا يوجد اطفال / لا

8-وقت الرؤيا/صباحا او بعد الشروق تقريبا

9 ـ هل انت علي طهاره ؟ نعم

10-الإلتزام بأمور الدين والصلاة ./جيدة ولكن احاول انا اواظب على صلاة الفجر

11- كم مضى على الرؤيا / يومين

التعديل الأخير تم بواسطة soso.yasoooo ; 05-09-2017 الساعة 05:37 PM
ياعسولة ارجو التفسير ضرورى ، الحلم بقاله فترة كبيرة

سبحان الله وبحمده ، سبحان الله العظيم

افتراضي رد: تفسير حلم ركوب سيارة مع والدى المتوفى
سبحان الله وبحمده ، سبحان الله العظيم

soso.yasoooo معجب بهذا.
ياعسولة لو سمحتى نفسى اعرف تفسير الحلم ده إيه
انا بعتاه بقالى فترة كبيرة اوووى
ياجماعة حد يطمنا على عسوولة طيب هى بخير يعنى ولا إيه اللىى حصل

افتراضي رد: تفسير حلم ركوب سيارة مع والدى المتوفى
السلام عليكم

حببتي انتي ربنا هايكرمك بالعمل والزواج ، لان جلوسك ف السيارة دال ع سيرك ف الدنيا والشخص الذي يقود السيارة دال ع زواجك والذي بجانبه فهو عملك باذن الله ورؤيتك لوالدك دال ع ان والدك بيبشرك بالعمل والزواج فلا تقلقي

والله اعلم

يذهب الجميل ليأتي الاجمل ... / تلك هي

ثقتي في ربي