الإهداءات
Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك     العجمى11 من اسكندرية : ياهلا باشا فين كلمة المرور    

تفسير رؤيا عقد قراني على زميلي في الدراسه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين1الاعجاب

افتراضي تفسير رؤيا عقد قراني على زميلي في الدراسه
رايت في المنام انني في منزل غير منزلي الذي اعيش فيه ورايت زميلي في الدراسه يمسك يدي بقوه ويجلس بجانبي ورايت الناس حولي ويخرجون كل الرجال في حوش المنزل للعقد القران وبعدها تاتي حماه خالتي اسمها نفيسه لتبارك لي العقد وتراني انا في المطبخ اقوم بتقطيع دجاج لطبخه....وبعدها شعرت بالخوف ان عقد القران يطول وان زميلي لا يريد اتمام مراسم الزواج .بعدها ذهبت اليه لكي اتكلم معه لوحدنا وعندما رايته ارتميت في حضنه وهو حضنني وقلت له ماما ما حترضى انو نعيش في غرفه واحده الا تكمل مراسم الزفاف وقال لي بعدها انه يتمنى ان انوم في حضنه ويقبلني واستيقظت من المنام...
انا عازبه عمري 28سنه مهندسه لم اتوظف بعد علاقتي مع الله حسنه اصلي واقوم الليل واستغفر بالاسحار وصحتي جيده والحمد لله وقت الرؤيا قبل اسبوع وكانت الساعه 2:30 صباحا لم انم على وضوء.
توضيح...
زميلي في الدراسه كنت احبه من طرف واحد قبل ثلاث سنوات وهو انسان خلوق ومدتين وهو لم ينظر لي باي نظره اعجاب غير انه يعتبرني صديقه له فقط وبعدها تقدم لصديقتي ولم توافق عليه واصبحت لاتربطني به علاقه غير صداقه فقط ...
ايضا نفيسه حماه خالتي ليس لها علاقه لصيقه بنا اي لا نراها الاعندما نذهب الى خالتي.

افتراضي رد: تفسير رؤيا عقد قراني على زميلي في الدراسه
السلام عليكم

حببتي انتي اتمنيتي هذا الشاب يكون زوجا لكي ف اليقظه وكتب كتابك له ف الرؤية دال ع ان لكي امنيه ف حياتك سوف تتحقق قريبا ربنا يوفقك يارب ياحببتي

والله اعلم

يذهب الجميل ليأتي الاجمل ... / تلك هي

ثقتي في ربي

نعم يا اختي انا اتمنى ان يرزقني الله بالزوج الصالح التقي المتعلم الذي استند عليه ويصبح نصفي الاخر ...
وايضا اتمنى ان اتوظف في مجالي الذي درسته وحضرت فيه الماجستير

حبيبت قلبي ربنا يحققلك كل مابتتمنيه من خير ليكي يارب

ثقتي في ربي

جزااااااك الله خير على دعائك لي والله انا من يوم انتي فسرتي لي الحلمه اصبحت مستينه تحقيق الامنيه ..جزاك الله خييير اديتيني امل وتفاؤل في الحياه

حبيبت قلبي خالي املك ف الله كبير لان الله كريم ربنا يسعد حياتك ياقلبي

ثقتي في ربي

السلام عليكم يا اختي....
هل يدل الحلم على انني سارتبط بيه او اتزوج من زميلي في الدراسه ...
شكرا لكي

حببتي ادعي الله فأن الله قريب مجيب وفقك الله ياقلبي

ثقتي في ربي

ان شاء الله ربنا يرزقني الشخص ده انا قلبي اتعلق بيهو بعد هذه الحلم ....
جزاك الله خيييي

ربنا يكرمك بكل خير يارب

ثقتي في ربي