الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك    

تفسير رؤيا عقد قراني على زميلي في الدراسه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين1الاعجاب

افتراضي رد: تفسير رؤيا عقد قراني على زميلي في الدراسه
ايوه كدا خالي املك ف الله كبير وكوني متفائلة دائما بكل خيرررر

يذهب الجميل ليأتي الاجمل ... / تلك هي

ثقتي في ربي

السلام عليكم ياعسوله..
حبيت اوريك انو صديقاتي اصبحو يلمحو لي في موضوع زميلي في الدراسه...
حتى وحده من صديقاتي اتكلمت امس وقالت لي انتي لو موافقه عليهو عشان اجمعكم مع بعض..
صدقيني ياعسوله انا من فتره مواظبه على سوره البقره وبدعي ربنا انو لو خير ربنا يجمعني بيهو ولو شر يخرجو من قلبي ويجمعني بالزوج الصالح..
اما بالنسبه لموضوع صديقتي لمن سالتني قالت لي انتي موافقه عليهو.. بصراحه ما رديت قلت اخلي الموضوع على ربنا

ماتفسير الحيض في المنام... حلمت بعد صلاه الصبح اني في الحمام ورايت دم الحيض وكان لونه احمر وكثير وشكرا ياعسوله

السلام عليكم ياعسوله....
امس حلمت حلم بس الجزء التي تذكرته ان سني الاماميه التي تقع من الجهه اليسرى العلويه سقطت على يدي وكانت مسوسه وبعدها قام بدلها سن جديد متختلف قليل عن السن المجاوره له واقل بياض وكنت فرحه انه قام لي سن بدله.....
ملاحظه لم اكتب الحلم في موضوع جديد لانك متابعه قصتي من الاول وانا خايفه انوالحلم يكون متعلق بزميلي في الدراسه اني اخسر صداقتو ولك مني جزيييبل الشكر...

أختي أحسني الظن في الله و خلي أملك في الله كبير لكن نصيحة مني لا تعلقي قلبك بهذا الشخص بشكل كبير حتى لو إذا لم يكن من نصيبك لم تتأذي بذلك و يصيبك الحزن و الغم و الله أريد مصلحتك أختي فاسمعي مني و أبقي على الدعاء لو فيه خير لك

هل انت مفسره احلام بدل عسوله.... جزاك الله خيرررر على النصيحه

ماهو تفسير السن المسوسه التي سقطت في يدي وقام بدلها سن جدييييد....
لو خير ارجو التفسير ولو شر لاتفسيرها لي

لا لست مفسر أخت هالة

وييييين انتي ياعسووله الرجااء تردي على رسايلي انا محتاجه لتفسيراتك ونصائحك

حببتي اعملي موضوع جديد وضيفي فيه حلمك وان شاء الله هافسرة لكي

يذهب الجميل ليأتي الاجمل ... / تلك هي

ثقتي في ربي