مجتمع كريزى مان > >
لا أستطع نسيان زوجي المتوفى وأشعر بالحزن الشديد لفراقه<😔
الإهداءات
LOSHA من كريزي مان : نورة الدنيا يا ريزو . اكيد طبعا فاكرينك . احنا متغيرناش ع فكرة     Dr|ReZo من Dubai : ازيكم يا شباب عاملين ايه ؟ يا رب تكونوا بخير و لسه فاكرني     *gogo* من من البيت :) : ميرسي اعبدوووو مساء العسل بقا     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو صباح الورد على عيونك وصباح الخير لكل الاصحاب يا رب تكونوا بخير ان شاء الله قريبا انتظم في التواجد ونرجع نكتب تاني باذن الله     عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه    

لا أستطع نسيان زوجي المتوفى وأشعر بالحزن الشديد لفراقه<😔

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين4الاعجاب

افتراضي رد: لا أستطع نسيان زوجي المتوفى وأشعر بالحزن الشديد لفراقه<😔
حبيبتي مين قال ان انتى لازم تنسي زوجك بالعكس افتكري الايام الحلوة اللي عشتها مع بعض واحمدي ربنا انه رزقك بهذا الزوج المحب الحنون واحمدى ربنا انه اخذا ودعته فلا تدرى ماذا كانت تخبئ لكى الايام وقولى الدعاء الذى قاله الرسول صلى الله عليه وسلم لام سلمة عندما راها حزينة على زوجها ابو سلمة ان لله وان اليه راجعون اللهم اجرني في مصيبتى واخلف لى خيرا منها

ربنا يرحمه
كويسة انك وفية ومش بتنسيه
بنتك عي اهم حاجة في حياتك ربيها وتأكدي انه هيفرح لما يلاقيكوا فرحانين و يلاقي بنته بقت في المستقبل زي ما كان يتمني

الله يصبرك و اكيد اكييييد راح تلتقي به في الجنة بإذن الله-فأبشري وادعي له هذا ما يفرحه منك و يعتبر تواصل بينكما

الله يرحمه ويصبر قلبج عليه الحين اهوا يحتاج منج الدعاء والصدقة دائماً تصدقي عنه لو بصحن عيش لو بحبة سكر للنمل ترى مهما كان الشي الي تقدمينه صغير راح يكون كبير بالنسبة له

انا ارمله صار على موت زوجي 8 اشهر بس نفسيتي في تدهور ماقدرت انسى زوجي ابو بنتي الله يرحمه ويغفر له تعبت وكرهت كل شي بهاالدنيا لدرجة مرت علي ايام اهملت بنتي ونفسي
لاني احب زوجي وكان انسان طيب وحنوون وتزوجنا عن حب كان متعلق في بنته ومدلعها
كان كل شي بالنسبه لي
مات في حادث سياره
وكل مااشوف بنتي اتعذب اكثر ياقلبي عليها صارت يتيمه وهي صغيره عمرها 5 سنوات
انصحوني وش اسوي والله ان داخلي نار من فراقه
الله يرحمه ويغفر له ويجمعنا في الجنه ويرحم اموات المسلمين يااارب
أختي أعظم الله أجرك و أجارك الله في مصيبتك سوف تنسين لأنها سنة الله في عباده و أقسم لك أختي أنك ستجدين ضالتك في كثرة الإستغفار و الصلاة على رسولنا الكريم و الصلاة و أطيلي السجود و لا تبخلي على نفسك بالدعاء و سوف تدعين لي

بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاه والسلام على من لا نبي بعده سيدنا ومولانا محمد بن عبد الله
وعلى اله وصحبه اجمعين
حبيبتى اولا عليكى بالتزام الصلاه والاكثار من الدعاء فى السجود
كي تجتازى محنتك فاكثر مايكون العبد قريبا الى ربه وهو ساجد
عليكى بقرائه القران فهو يبرد القلوب
حتى ينزل الله على قلبك الطمانينه عليكى بالاستغفار(قال الله تعالى )
(فقلت استغفرو ربكم انه كان غفار يرسل السماء عليكم مدرارا ويمددكم باموال
وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم انهارا مالكم لاترجون لله وقارا وقد خلقكم اطوارا)

فكيف نشكى من الم فقادن الحبيب وهناك من نشكى هو ارحم بنا من عباده
تضرعى والجئى الى المولى وكونى حسنه الظن بالله
قال رسول الله صالى الله عليه وسلم (انا عند حسن ظن عبدى بى ان تقرب منى

صاعا تقربت منه باعا وان اتانى يمشى اتيته هروله )

اختى فى الله لا تقلقى فان الله معكى دائما ارفعى وجهكى للسماء وقولى يارب ارحمنى واجرنى فى مصيبتى
واخلفنى خيرا منها يااارب اعنى على الابتلاء وعلى تحمل المسؤليه قونى بك يارب لا تنسى فى سجودك وانشاء الله
سوف تجتازين محنتك واحتوى منزلك ووابنتك حتى لا تخسرينها فهي اعز ماتملكين
اتمنى ان اكون قد افتدتك ياختى العزيزه
اهلا وسهلا بيكى بين اخوتك واخواتك اسعدنا تواصلك
لكى منى افضل تحيه وشكرا جزيلا لكى

لا حول ولا قوة الا بالله وجعتى قلبى والله يا اختى ربنا يصبرك على فراقه ويرحمه ويدخله فسيح جناته اتقربى من ربنا وادعى انه يصبرك ويريح قلبك ويعينك على تربية بنتك