مجتمع كريزى مان > >
نفرض انك شخصا اخر هل ستصاحب نفسك
الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك    

نفرض انك شخصا اخر هل ستصاحب نفسك

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين23الاعجاب

افتراضي رد: نفرض انك شخصا اخر هل ستصاحب نفسك
نعم سوف صاحب نفسي. لأني لم أجد صاحب في هذه الدنيا. لا يوجد انسان خالي من العيوب. الميزة الي تجعلني لصاحب نفسي هي الشفافية الدائمة والصدق. فمهما كانت الأحوال فلا اكذب و لا اتهرب من الواقع

يكون شي جميل اذا استطعت أن أصحاب نفسي وشخص ثاني مثلي. لانه في وقت الجد يوجد وجهات نظر مختلفه ولكن لنفس الهدف.

لا لن اصاحب نفسي ابداا

لا تسطيع الحكم على نفسك ، وانت لا ترى نفسك كما يراها الاخرون

بصى عن نفسى انا ف اوقات بتضايق من نفسى كتير وده طبيعى بيحصل مع اى حد بس يعلم الله انى عمرى ما حقدت ولا كرهت حد حتى اللى ضايقنى وده اول حاجه بدور عليها ف الشخص اللى بصاحبه

Yeah رد: نفرض انك شخصا اخر هل ستصاحب نفسك
ألف مبروك .. لقد سعدت بهذا الخبر
لنفترض أنك كنت شخصاً آخر..

فهل تستطيع أن تصاحب وتصادق ذاتك الحالية بما فيها من مزآيا أو عيوب ..!
السؤال قد يبدو غريبا بعض الشيء ..

لكنه يكشف عن مدى رضى الإنسان عن نفسهـ وعن ثقتهـ بهآ.
تخيل الآن أنك شخص آخرمختلف تماماً..~
ثم تعرفت بالصدفة على نفسك الاصلية .. هل تصبح صديقًا لها { لنفسك } ..~
أو ربما تــنفر منها وتبـتعد عنها بسبب عيوبهآ ومساوئهآ ..

أنتظر اجابتكمـ وبكل مصداقية ’’
طبعا

لا يوجد انسان لا يحب نفسه ودائما يشعر أنه على صواب بغض النظر اذا كنت انا ام لا ..اذا كنت شخص اخر سأصاحب نفسي اذا كانت الشخصية تلائم شخصي الاخر

للاسف يمكن لا اوقات بتمر علي اوقات صعبة بكره فيها حالي وبتحول لشخص تاني اصلا مبعرف مابعرف قيم حالي ونفسي بس سؤال بدو تفكير كبير كتير لفتلي نظري

من الطبيعي اننا نقابل في حياتنا ناس شبهنا مش بتكلم علي الشكل إنما في صفات مشتركه بينا ودا بيقوى العلاقه اكتر وبتشوف وتراقب نفسك وتصرفاتك في الشخص اللي أتعرفت عليه وشبيه منك الواحد لما يكون بيشوف الحاجه من منظور مختلف لما يكون بداخلها وبيشوفها من منظور تانى لما يكون براها
انا عن نفسي احب اتعرف علي شخصي والعيوب اللي فيا من وجهة نظري مقبوله الي حد ما

انا اكيد فيا عيوب بس كل انسان فيه عيوب علشان كدة اكيد كنت حصاحب نفسي

لنفترض أنك كنت شخصاً آخر..

فهل تستطيع أن تصاحب وتصادق ذاتك الحالية بما فيها من مزآيا أو عيوب ..!
السؤال قد يبدو غريبا بعض الشيء ..

لكنه يكشف عن مدى رضى الإنسان عن نفسهـ وعن ثقتهـ بهآ.
تخيل الآن أنك شخص آخرمختلف تماماً..~
ثم تعرفت بالصدفة على نفسك الاصلية .. هل تصبح صديقًا لها { لنفسك } ..~
أو ربما تــنفر منها وتبـتعد عنها بسبب عيوبهآ ومساوئهآ ..

أنتظر اجابتكمـ وبكل مصداقية ’’
أكيد لأني لاأخون