الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك    

تفسير رؤيا السيارة

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 تفسير رؤيا السيارة
رأيت فى المنام أنى أقود السيارة التى بحوذتى الأن وهى سيارة عائلية كبيرة رمادية اللون ونوعها شيفرولية وأن الناس ينظرون إلي بتعجب وإنبهار وأنا أقود السيارة وأنا لا أعلم لماذا يتعجبون ودخلت الشركة التى أعمل بها من خلال البوابة الرئيسية فستوقفنى الأمن ونظر إلى بتعجب وقال لى كيف تقود السيارة بهذا الشكل فقلت له ما الأمر فقال لى أن العجلتين الأمامية والخلفية قد فقدت. على الرغم من فقدان العجلتين فإن السيارة لم تتأثر وكانت متزنه ولم تختل أثناء القيادة.

وبعد يومين رأيت فى المنام أنى ملكت جديدة سيارة بيضاء اللون نوعها متسوبيشي وكنت سعيد جداً بها ووضعتها بمكان قريب من بيت العائلة فى مصر وعندما أصبحت وذهبت لأركبها فؤجئت أن الكبوت مفتوح ( الجزء الخاص بالماكينة والمعدات الأخري ) وأبوابها مفتوحة وأن أحد ما عبث بها وكانت مليئة بالأتربة من الداخل فقمت بتنظيفها ووضعت المفتاح لتشغيلها وكنت خائف من أن يكون شئ من معداتها قد فقد ولكن الحمد لله لم شئ مما أظن ودارت ماكينة السيارة بدون مشاكل.

البيانات الشخصية

1- الأسم :- أحمد رمضان محمد
2- العمر :- 40 عام
3- العمل :- أعمل مهندس صيانة بشركة صدارة بالسعودية
4- الحالة الإجتماعية :- متزوج
5- الحالة الصحية :- الحمد لله بصحة جيدة
6- بلد الإقامة :- السعودية
7- هلا يوجد أطفال :- الحمد لله عندى طفلتين وإن شاء سوف أرزق بطفل قريبا
8- وقت الرؤيا :- بعد صلاة الفجر
9- الإلتزام بأمور الدين والصلاة :- الحمد لله ملتزم وأصلى الصلوات فى مواعيدها
10- كما مضي على الرؤيا :- تقريبا إسبوع
11- هل أنت على طهارة؟ لا ولكن صليت الفجر وقمت بالإستغفار كثيرا قبل النوم