الإهداءات
LOSHA من كريزي مان : نورة الدنيا يا ريزو . اكيد طبعا فاكرينك . احنا متغيرناش ع فكرة     Dr|ReZo من Dubai : ازيكم يا شباب عاملين ايه ؟ يا رب تكونوا بخير و لسه فاكرني     *gogo* من من البيت :) : ميرسي اعبدوووو مساء العسل بقا     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو صباح الورد على عيونك وصباح الخير لكل الاصحاب يا رب تكونوا بخير ان شاء الله قريبا انتظم في التواجد ونرجع نكتب تاني باذن الله     عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه    

حلمت اني ارتدي فستان عرس وانا متزوجة

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي حلمت اني ارتدي فستان عرس وانا متزوجة
1- الاسم ... سارة
2- العمر ... 22

3- العمل ... لا اعمل حاليا

4- الحالة الاجتماعية ... متزوجة

5- الحالة الصحية ... جيدة الحمدللة لاكن الي فترة بشعر في وجع ونخزة في قلبي وخايفة اروح للدكتور

6- بلد الاقامة .... فلسطين

7-هلا يوجد اطفال ... طفل عمرة 9 شهور

8-وقت الرؤيا ... السعة 6 ونص الصبح

9-الإلتزام بأمور الدين والصلاة ... بضل اقطع في الصلاة يعني شوي بصلي وشوي لا وانا اشعر بالذمب ليل نهار

10- كم مضى على الرؤيا ... ساعة ونص

حلمت اني ارتدي فستان العرس بس لونه سكري ( ايفري) وكان كتير حلو وكأني اتزوج من زوجي مرة اخرى لاني رأيت زوجي في الحلم ... انا كنت جالسة على الكوشة وهوه واقف قدامي وفجأة صرت اتألم ...

التعديل الأخير تم بواسطة sara iyad ; 01-30-2013 الساعة 09:57 AMسبب آخر : نسيت
افتراضي رد: حلمت اني ارتدي فستان عرس وانا متزوجة
ارجوكم فسرولي حلمي ... لا اطنشوني

عسووووووووولة فسريلي حلمي ارجوكي [caution]null[/caution]

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اهلا بيكي اختي الغاليه

عنوان موضوعك مخالف

قبل كتابه عنوان موضوعك ضيف تفسير حلم

الرجاء عمل موضوع جديد بعنوان

تفسير حلم ارتدي فستان فرح