الإهداءات
LOSHA من كريزي مان : نورة الدنيا يا ريزو . اكيد طبعا فاكرينك . احنا متغيرناش ع فكرة     Dr|ReZo من Dubai : ازيكم يا شباب عاملين ايه ؟ يا رب تكونوا بخير و لسه فاكرني     *gogo* من من البيت :) : ميرسي اعبدوووو مساء العسل بقا     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو صباح الورد على عيونك وصباح الخير لكل الاصحاب يا رب تكونوا بخير ان شاء الله قريبا انتظم في التواجد ونرجع نكتب تاني باذن الله     عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي     *gogo* من اسكندريه : اي دا بقا دي احلي لمه دي ولا ايه نوووورت اعبده     LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه    

تفسير رؤية اهل العريس

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي تفسير رؤية اهل العريس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
زميلتي شاهدت حلم عن جماعة طلبوني لابنهم وكن المنام

هم عذمونا زميلتي وانا واخي دخلنا قعدنا بصالون مكان ماقعدنا فقط فيه سجادة وسالت زميلتي ليش بس هون في سجادة انو هلا بدنا ناكل مايمكن تتوسخ ضيفونا فواكة بعدها حطو الغدا وقعدنا ناكل قلتلها لزميلتي شيلي الحسك مايمكن تغصي بس هي ماشافت سمك بعدها اخت العريس جابت صحون فاضية وشوك وسكينة بس نحنا ماشفنا الكاتو قلتلها انا لاخت العريس ليش معذبة حالك نحنا ماجايين نجربك بترد علي اخت العريس تسممي هلا صرتي اكابر واخي زعل من كلمتها وحملنا حالنا ومشينا وخلص المنام على هيك

افتراضي رد: تفسير رؤية اهل العريس
لعمر 26 عمر زميلتي 22
وقت المنام بعد صلاة الصبح
الالتزم الديني جيد
الحالة الاجتماعية جيدة
عذبة

اختي عسولة في شي ماواضح منشان عدلو بالمنام لانو انا متونونة بقبول العريس

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اختي انا رديت عليكي في موضوع مكرر

من المفروض حضرتك الذي تستخيري الله في عريسك مش صديقتك